maandag 23 februari 2009

asbestkanker

Ik heb vernomen dat met protonenversnellers mogelijk asbestkanker te genezen is, maar dat die protonen versnellers in nederland pas is 2013 te verwachten zijn. Bij mij is 3 jaar geleden asbestkanker vastgestelden een therapie daarvoor is er niet. Wel wordt ik eens in de 3 maanden gecontroleerd. Medicijnen zijn er niet. De laatste tijd merk ik dat veel eerder moe ben en ademnood heb. Ik zoek naar een mogelijkheid om in het buitenland waar die protonenversneller er wel is (bijv. zwitserland of Duidsland)te worden behandeld, uiteraard begrijp ik dat ik zelf de kosten geheel of gedeeltelijk moet dragen.Wie kan mij helpen om deze vraag aan het goede adres te stellen? Bij voorbaat dank. Bart Bothof

4 opmerkingen:

  1. Beste Bart,

    Inmiddels en mede door jouw toedoen ben ik er volledig in gedoken en wel (dag en nacht) omdat er bij mijn vader ook asbestkanker is geconstateerd. Om precies te zijn longvlieskanker mesothelioom maligne in het pleura. Ik ben zelf met mijn vader en moeder naar de andere kant van de wereld gereisd. ik ben de eerste week zelf meegegaan om zelf te zien wat deze therapie dan wel niet is. Mijn vader wordt nu momenteel behandeld de aankomende 5 weken. Tot nu toe lijkt er verbetering op te treden en heb alle informatie welke je nodig denkt te hebben om je dezelfde richting in te helpen als je dit zou willen. ik vind het moeilijk om dit te schrijven,en bekend te maken(met name om dat het bekend bij mij is hoe vreselijk deze tijd ook bij lotgenoten moet zijn), maar ik mag voor NU, en dat is 2 weken in de behandeling waar hij nu in zit in het geval van mijn vader zeggen dat hij absolute vooruitgang lijkt te boeken. Zijn pijn is minder geworden en hij is zeker veel minder moe.Tevens kan ik zeggen dat de gigantische achteruitgang ineens waar hij in zat stabiel geworden is.
    Inmiddels ben ik bezig zelf ook een blog op te maken en deze zal hier snel geplaatst gaan worden voor eventueel mensen welke geinteresseerd kunnen zijn.

    Beste Bart, Ik wil jouw namens mijn vader en mijn gehele familie (ondanks je het zelf nu pas te lezen krijgt) enorm bedanken voor het plaatsen van je verhaal en je heel veel sterkte toewensen. 1 tip voor een ieder VERLIES ZOALS ONS NOOIT DE HOOP!!

    Mario Vermijs (Middelburg)
    Zoon van Jose Aparicio

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn Blog staat overigens hier:

    http://behandelingasbestkanker.blogspot.com/2009/04/behandeling-asbestkanker-mijn-vader.html

    Verder is mijn mailadres: mariovermijs@hartmantechniek.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had nooit gedacht dat ik ooit weer van mijn herpes zou genezen, ik heb sinds juli vorig jaar herpes, tot ik op een dag op internet op zoek ga naar iemand die een getuigenis aflegt over hoe Dr. Ogala hem helpt zijn herpes te genezen met zijn natuurlijke kruidengeneeskunde, ik was zo verrast toen ik de getuigenis zag, en ik moet ook contact opnemen met de kruidendokter (Dr Ogala) via zijn e-mail die de dame aanraadde aan iedereen die ook hulp nodig zou kunnen hebben. Ik ben deze man van harte dankbaar omdat hij mijn gezondheid heeft hersteld en mij weer een gelukkig mens heeft gemaakt. Iedereen die mogelijk met hetzelfde probleem wordt geconfronteerd, dient vriendelijk contact op te nemen met Dr Ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com of WhatsApp +2349123794867

    BeantwoordenVerwijderen